Preposlať 3 tipy ako zlepšiť komunikáciu so zákazníkom prostredníctvom mobilu

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

3 tipy ako zlepšiť komunikáciu so zákazníkom prostredníctvom mobilu

10.11.2017 | Redakce | Komentárov: 0 |

Jednou z možností, ako dnes osloviť zákazníka je, že si založíte webovú stránku a ľudia vás podľa konkrétnej adresy vyhľadajú cez svoj počítač a webový prehliadač. Toto spojenie je však už do určitej miery aj zastarané. Pozrite sa okolo seba a všimnite si, koľko ľudí drží v ruke mobilný telefón a pozerá na obľúbené stránky. Práve oni sú cieľovou skupinou, ktorú potrebujete osloviť. Ako inak než cez mobil. Vo vašom podnikaní to musí byť priorita a s nami zistíte, prečo.

3 tipy ako zlepšiť komunikáciu so zákazníkom prostredníctvom mobilu

1. Jednoduchý a rýchly

Mobil je miestom, kde sa nachádza obrovské množstvo informácií, ktoré musí človek spracovať. Aj keď tieto zariadenia disponujú zo dňa na deň stále väčším displejom, veľa vecí sa tam nedá umiestniť. Na to musíte po úspešnom založení s.r.o. myslieť tiež. Teda okrem spoločnosti, by ste si mali vytvoriť aj webovú stránku, ktorá bude zákazníkom prinášať všetky dôležité informácie.

Aj keď sú dnes počítače veľmi kompaktné a ľahké, musíte si ich mobilitu poistiť aj dobrou taškou na notebook. Nie všetci si to ale môžu dovoliť, nosiť zo sebou všetky potrebné veci. Mobil je jednoduchšia voľba. Aby si zákazník mohol váš web nájsť aj v mobile, musíte ho tomuto účelu prispôsobiť a optimalizovať. Stránka, možno aj vo forme aplikácie, musí byť jednoduchá a zároveň aj veľmi rýchlo reagovať.

2. Dostupný

Niektoré informácie na webovej stránke nemusia byť pre zákazníka dostačujúce. Z tohto dôvodu by sa súčasťou stránky mala stať aj funkcia online poradcu. Môžete si potom povedať, že ste obchodom, ktorý je otvorený 24 hodín a sedem dní v týždni.

Na zaistenie bezproblémového fungovania vašej webovej stránky si ale musíte nájsť odborníka a veľké plus k tomu všetkému bude, ak si ešte vyhľadáte dobrú SEO agentúru, ktorá sa postará o lepšie pozície webu vo vyhľadávačoch.

3 tipy ako zlepšiť komunikáciu so zákazníkom prostredníctvom mobilu

3. Výkonný predajca

Okrem toho, že je mobilný telefón charakteristický špecifickými funkciami, ktoré vás pobavia, mal by slúžiť aj ako jednoduchý sprostredkovateľ predaja. Nakoľko sme sa od počítačov presunuli k tejto mobilnejšej verzii, musia sa tomuto trendu prispôsobiť aj spoločnosti, ktoré chcú svoj tovar predať cez internet. Takže okrem vybavovania schôdzok a nevyhnutného mítingu v Žiline, by si mal spotrebiteľ možnosť vybrať cez mobil konkrétny tovar.

Výkonné cartridge vašej tlačiarne vám veľmi rýchlo poskytnú štatistické údaje a výsledky, ktoré tvrdia, že tri štvrtiny všetkých mobilných používateľov v roku 2017 využilo svoje zariadenia pri nakupovaní v internetových obchodoch, tri z piatich vyhľadávaní na webe sa vykonáva prostredníctvom mobilných zariadení a odhaduje sa, že až 90 % z týchto vyhľadávaní vedie buď k návšteve obchodu alebo k priamemu nákupu.

Podniky, ktoré neformátujú svoje weby aj na mobilné zariadenia, dostatočne riskujú, že počas procesu nákupu stratia záujemcov.

Existuje naozaj niekoľko dôvodov, prečo by sa mali firmy snažiť o využívanie mobilných zariadení svojich zákazníkov vo vlastný prospech. Je to jednoduchšia reklama, dostupnosť a množstvo ľudí, ktorých sa im podarí osloviť cez toto komunikačné médium.

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 0

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku 3 tipy ako zlepšiť komunikáciu so zákazníkom prostredníctvom mobilu


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.